videobloggning imorn?? :O

YYEEES :)

nu så mina små läsare utä i stugorna, jag ska videoblogga någon gång, tror imorn? :s man kan aldrig veta, för man måste för det första vara ensam. Jo, det är inte lätt i det här huset :O mitt rum kan man inte heller dra sig in i, dels så hör man allt man säger (vilket kanske blir lite jaa... knäppt om mamma ba min dotter är typ skitsofren *stavning* och dels har jag genomgångsrum :(


Fast det ska fixa sig. Lovar! i värsta fall får man väl dra ut i skogen eller något haha... kanske dra in på sjukhuset o låsa in sig på någon toalett och videoblogga... HAHA!


fast den här gången blir det bra! hoppas jag... :s


hoppas!

Kram♥Lollo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0