otursdag idag....

Hej alla barn nu blir det barnpogram :)
ska inte skriva mer av den där ramsan^


Jodå, nu sitter man hos tilda :) har haft otursdag idag. På stackars elins födelsedag, Grattis♥♥♥♥ Nu blir du byxmyndig ^^

1. missar bussen
2. får hem eftersom jag missa bussen på stan
3. ska cykla ist till skolan då, men då sitter cykeln fast i marken.
4. sadeln var alldeles isig så när jag ska ta bort isen fastnar vanten.
5. isen gick aldrig bort, ska in o hämta en "gelésadel" men då har jag för stor sits på cykeln
6. väl iväg (cyklar ståendes) har växeln fastnat.
7. kommer till skolan klockan 9 när vi börjar klockan 8.20....
8. Missar brorsans namnsdag med tårta, han är typ aldrig hemma, men för en gångs skull är han det o jag glömde :(

bra dag.....


kram♥lollo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0