Nu har jag bestämt mig, med sorg i hjärtat!

Det här känns hemskt, men det är viktigt.

Jag har bestämt mig för att börja om på nytt, med en ny blogg. Den här kommer finnas kvar, så ni kan gå in o kika när ni vill, på mina gamla inlägg. Designen kommer bli densamma på andra bloggen tills vidare.


ANLEDNINGEN:

Jo anledningen är väl den, att jag tröttnat på den här bloggen, mest dens namn.
Jag kallas ALDRIG för Lolie, (knappt fåtal ggr av tilda o systeryster), så varför ska då min blogg heta "lolie som e rolig"?
det namnet känns rätt fjantigt också, haft denna blogg sen feb-10, alltså går den in på sitt andra år nu.


Den nya bloggen startas så fort jag fixat till allt, då länkar jag den här, på min älskade lolie som e rolig!


god help me, i'm almost crying here.... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0