lånemobil, som ett pucko hade innan (rayen på lagning)

Hej

trodde jag skulle få rayen idag juh, men hade fel. igen.

vi åkte till borlänge, in på elgiganten, så säger dom att dom inte hittat nå fel så dom har bara uppdaterat mjukvaran, går ut ur butiken, den laddar ur efter 5sek, äter på kupolen, in på elgiganten igen och berättar att den fortfarande inte funkar, dom säger att jag ska ta hem den och pröva att ladda den till 100% (vilket jag gör varje gång?:s), går ut ur butiken (han laddade den inne i butiken medans vi snackade), mobilen laddar ur igen, jag blir arg o går in igen och dom tar in den under 1-2dar.

så nu har jag ful, äcklig och bara den sämsta lånemobilen ever, HTC Gratia.



SUUUGER!!


men det är rätt kul eftersom att personen innan inte har loggat ut från sin facebook, wordfeud, google-konto och hennes mess är kvar, och i ett av hennes mess stog de hennes mail och lösen till sin blogg (idiot.. förlåt men så är det...)

på lördag drar det av till sthlm! :D kul!!


kram♥Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0