Fredag den 13:de

3 dagar, 20 timmar sedan... mm vad säger man? haha, förlåt :o

annars då, min kamera dampar ihjäl sig, kan typ inte ta kort längre :( som tur va har man just fått reda på att min xperia är klar :DD typ igår! och det är fredag den 13:de, hur funkar det, blev ju just typ salig, förutom kameran då... just precis..


Misstag fredagen den 13 januari:

• Kameran = trasig :'(
• Erik hoppade typ förbi mig o louise på idrotten så jag fick as ont i ryggen, (har de fortfarande :s)
• datorn uppdaterar sig i  en kvart typ för första gången på ett halvår.
• mått typ illa hela dan efter tette o alex rapade på engelskan som va första lektionen... USCH :o
• Läpparna svider för första gången i vinter :(
• moon bootsen typ läcker in... gjorde de förra året med visserligen....



Annars flickor o pojkar, har ni ramlat o slagit er idag? som jag, för första gången nånsin INTE har gjort fredagen den 13:de :D


Kram♥ Lovisa ♥

P.s ha en bra freedag den 13:de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0