ingen reklam, tack!

asså... hej :)

omg va jag är trött! jag har typ försovit mig 2 dar på raken... så, såklart med en mamma som min, måsta jag lägga mig NIO idag -.-' som om det fungerar?! jag menar jag somnar ändå inte förens klockan är typ 11 minst så va tror hon?

idag har vi haft redovisning, jag redovisade om spöken x) haha, jaa, vad ska man säga mer om det?

förresten är det ny design :D igen... förlåt plöts men jag kan inte välja vilken man ska ha, för jag tkr det är för lite krimskrams.

Om ngn vet nån som gör coola designer GRATIS  så får ni gärna skriva en kommentar! :D
är inte  säker om jag godkänner elr inte. Men jag läser dom iaf.

haha lite efter jag är men för typ 2 v sen moderade jag bloggen. Det kommer för mkt kommentarer som; "GÅ IN PÅ MIN BLOGG, TÄÄÄÄVLIIING"  och andra saker, orkar inte med folk som vill använda andra för att få dom själva att bli bättre, vad är det för nå bra med det?

SÅ SNÄLLA, SLUTA MED DET, JAG GODKÄNNER INTE  REKLAM!!
-.-'

jaja, kram ni andra som inte lägger ut reklam utan läser istället :D

Lolie♥

tyvärr inget signatur ännu, men ska fixa den senare lovar!


Kommentarer
Postat av: tette

lollo jag ber snart hela skolan ringa och väcka dig

2011-09-27 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0