Äntligen är man klar med matteläxan!

Äntligen är man klar med matteläxan! Visade också pappa save the world - Swedish house mafia.... så hiimla bra video asså!
Imorn ska jag och emilia iväg på morgonen. Jag ser faktiskt fram emot det! hahaha jag är sjuk i huvet xD

btw,
undrar om jag är allergisk mot något, har typ utslag på armen? som kliar asmycket... Nån som vet nåt sånt?

kanske nässelutslag? jaja...

imorn äre skola igen då... det går om och om igen.. fattar aldrig varför, jag menar jag är lika smart som min mamma? haha okej de där lät lite wierd... men hon kan mindre matte än jag o jag är seriöst kass-.-'

men vi syns guys♥

Kommentarer
Postat av: Tilde

eyy du åt ju dendär mackan hemma hos mej, du kanske är alergis mot tomat eller ost eller skinka?? ;P

2011-09-20 @ 12:00:02
URL: http://tildaelinakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0