Tyvärr ingen videobloggning, skulle vilja men går inte :(

förlåt att jag inte har uppdaterat så mkt, men har inte haft så himla mkt att skriva om hehe :P

skulle vilja videoblogga mer, men eftersom att käre Gurkan* avled förra veckan, så kan inte det bli av :'(
men jag kan ju göra min finfina lista på musik ju :D Innan jag gör den, så kan ni få veta att jag har ridit idag igen då, på TumTum, ni som vet vem det är :P en vit häst iaf >.<





Musik 5 september 2011:

1. California King Bed -Rihanna

2. Save the world - Swedish House Mafia

3. Party Rock Anthem - LMFAO, Lauren Bennett, Goon Rock

4. Just Cant't Get Enough - Black Eyed Peas

Hey ya - Outkast, Hearts in the air - Eric Saade och Hollywood Hills - Sunrice Avenue är också bra, men det vet ni nog redan ;P









Sen vet jag typ inge mer haha :P ska se om jag kanske kommer på ngt senare... :P syns gör vi, lovar videobloggning när man fått mobil, vilket kan dröja fram till iaf min födelsedag om jag har tur, annars, till JUL-.-'




* För er som inte hängt med: Gurkan = min mobil som nu är död. Han ÄR döpt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0