ooooooooooh stolt lillasyrra!

hej :)

nu kommer det FORTFARANDE in reklam, sa inte jag till i typ förrgår, att det godkänns INGEN och då menar jag INGEN reklam här! -.-'

Igår var jag och kollade på hockey, då min brorsa spelade. Han är målvakt i A-laget i falun som då vann hela matchen mot Borlänge. O gissa vem som blev matchens lirare? joo, min lilla gubbe! eller kanske stora, han är 9 år äldre än mig o.O

har precis kommit hem från dansen med Ronja och Louise! :D min syrra övningskörde påvägen hem, men det gick väl bra, bara lite motorstopp här o där ;)

omg jag är fett trött, ont i ryggen och höften? jajaaa, men iaf har jag typ alla mina läxor till imorgon och så har jag glömt att tagit hem dom... asså guuud va jag är DUKTIG seriöst -.-'

men vi syns :D har fortfarande glömt att fixa signaturen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0