mycket om gurkan som vanligt -.-'

hej :)
Hade läxföhör idag... usch jag hatar läxor :o fast det gör väll dom flesta...
MObilen, som är min brorsas gamla, är just nu min nya älskling istället för lilla Gurkan*. Fast det var skönt att bli av med honom -.-' men nu är det lite mkt snack om honom tycker jag. undrar vad jag ska döpa nästa till? hah..

Historien bakom namnet Gurkan:
Nice att veta....

Jag skulle välja ett "telefonnamn" som det kallas på sony ericsson mobiler och då skulle jag bara säga heh pussgurkan till lilla Ofelia, o då blev det gurkan. Sen döpte jag honom också, men det vill ni verkligen inte veta hur -.-'

*Gurkan=sony ericsson T707

HEJDÅ PLÖTS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0