gamla söta låtar som väcker minnen♥

Basshunter - Vi sitter här i venten och spelar lite dota♥




_______________________________________________________________________________________________

Laser Inc - Det var en gång en liten fågel♥




_______________________________________________________________________________________________

Mr Cool - Snook♥



_______________________________________________________________________________________________

Fronda - Rullar Fram♥



_______________________________________________________________________________________________

Lilla melodifestivalen 2003, Felix Hvit - För den jag är
så himla söt låt♥



______________________________________________________________________________________________

Hej sofia - benjamin wahlgren
så himla cool låt, kan hela fortfarande♥





_______________________________________________________________________________________________

sofie - superduperkillen -2002 (lilla melodifestivalen)
Honeypies - Stoppa mig! 2002 (lilla mel.)
Limelights- varför jag ----2004 (lilla mel.)
erik nielsen - oh la la ----2004 (lilla mel.)
V.Ä.N.N.E.R.-för du är min vän 2003 (lilla mel.)

Ska äta nu, hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0