Dagens...

DAGENS VILL HA:  Iphone 4 i vit

DAGENS KLÄDSEL: Beiga klackskor i mocka med päls på kanten, svarta jeansleggings med svarta lack lappar på knäna, svart "stickad" ströja med beiga armbågslappar, beige sjal.

DAGENS FRISYR: utsläppt

DAGENS LÅT: What are words - Chris Medina

DAGENS PLANER: dedu bloggen :p

DAGENS SAKNAD: Emilia Björn, Tilda kallberg och Julia Morèn

DAGENS DUMMASTE: Min rygg....

DAGENS MISSLYCKANDE: Engelskan hehe.. jag skrev en mening på en lektion...

DAGENS DROG: Chips!

DAGENS KÖP: Chips och läsk som vi delade på anna, jag och tette

DAGENS GODIS: ehm.. chips sa jag juh?

DAGENS HUMÖR: Lycklig, fundersam

DAGENS CITAT: "Om det blir som vi tror...."

DAGENS ROLIGASTE: Måste bara säga älskade therese♥


Kommentarer
Postat av: Amanda, 17år och mamma till Lilly-Lee!

SV: Tack snälla för ditt tips! Det lät ju både enkelt och gott.. Ha en trevlig dag, kram!

2011-09-16 @ 09:35:37
URL: http://awahlsten.blogg.se/
Postat av: tette

tack lollo <3

2011-09-17 @ 12:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0