Blåååbär

Hej! det här var min dag: (kopierat från min egen fb)


hah, jag o Alexsandra är bäst på orientering*stavning?* haha, vi gick först till första saken, sen andra, men på tredje kom vi vilse haha... sen kom det typ nå fåglar o attackerade oss så vi bara sprang där ifrån rätt ut i skogen och sen hamnade vi ännu mer vilse, så vi började mumsa blåbär så vi hade blåbär i hela fejjan
Vi hade gått en bit till, o då hamnade vi i ett bostadsområde, har aldrig sett de förut, så vi ba: OMG om det inte kommer nån på vägen nu måste vi plinga på! men då kom det nån, så vi var blåa i hela ansiktet och frågade om vägen.
När vi kommit en bit, så kom det nån i nian, som ba är ni alexsandra o lovisa? vi ba AA! han ba aa ni har varit ute i 1h och 40 min... och käkat blåbär ser jag!

när vi väl kom till samuel, så var vårat orienteringspapper fullt med blåbärs"saft" haha... jjaaaa sen skulle man cykla hem också med blått ansikte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0