antikrundan..?

Idag har jag varit med pappa typ till rättvik, ehm haha det var antikrundan där x) om ni inte visste det, är min pappa galen i antika saker, vilket han även jobbar med. Nog snackat om min pappa haha... vi gick dit med en silvertillbringare eller något liknande (ingen aning om vad det var..), en bok som var typ 1 meter lång och två pistoler. vi hade fått vara med i TV om vi inte hade kommit så sent.. SYND! fast vem vill vara med i antikrundan?


jag dissade både dansen och stackars grannen kerstin... hon måste vara riktigt sur på mig nu!

Usch i helgen har jag dans sön kl. 13 och sen på lör har jag konfirmation kl. 10... jag kommer vara helt död nästa vecka.. :s

kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0