lite nya grejer i veckorna!

såå...
har fått lite nytt här i veckorna, nya bilder oså, men vet inte om jag hinner lägga upp alla bilder tyvärr, men resten får jag väl göra imorn!

1. en t-shirt som det står Me♥ (bild på pommes o ketchup)

2. en eyeliner

3. en hoodie buddy

 med hörlurar!

4.  Nike linne

5.  och torrspray haha! xD


Nice(iga) bilder!

 MIn bebis på höstpromenad!♥

 Blinkar lite också!

 man måste skälla ut postis per också såklart!

 det var fint ute ikväll! iaf på min balkong....

 snygg bild jag tog när jag var sjuk

godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Amanda 17år & mamma

Söta bilder!

Ett tips, det skulle vara mindre jobbigt att läsa om du antingen hade all text i slutet eller att texten var under bilderna och inte delad.

Hoppas allt är bra, kram :)

2011-10-17 @ 19:33:57
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0