Gårdagen bra, idag = bäst!

heeej! igår var det askul här med mina kompisar när jag hade "kalas" för att jag fyller 14 imorn. har tyvärr inte mkt bilder, men har en liten fin än iaf :)



Jag och tilda när vi gör oss i ordning innan! :)


 Idag fick jag äntligen en mobil. ÄNTLIGEN! det är en xperia ray i guld :) bästa dan på året :)



Så ser den ut!


imorn är det min födelsedag. Då kommer släkten på besök, o lite annat smått o gott :)  får se om jag bloggar då eller inte, men blogga det kommer jag göra nån gång mer i världshistorien :P

Kram Lolie♥


Kommentarer
Postat av: Millan

Nice! Ja måste ha ditt ny nr :) här haru mitt om du inte redan kan det utan till 0720074240 ♥ hoppas du har fått o haft en bra födelsedag kram Millan ♥♥♥

2011-11-02 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0