Dag 9 - Hur du hoppas din framtid kommer att se ut

Dag 9 – Hur du hoppas din framtid kommer att se ut.
Dag 10 – Diskutera din första kärlek och första kyss.
Dag 11 – Sätt din iPod på shuffle och skriv 10 låtar som dyker upp.
Dag 12 – Lista upp hela din dag.

_____________________________________________________________
Dag 9:

Jag hoppas jag får en man som jag gifter mig med, typ 3 barn, villa, hundar och massvis med andra djur!

______________________________________________________________
Dag 10:

hahah....första kärlek beror väl på om man menar riktig "riktig" kärlek eller om man som liten var kär... men jag tycker fortfarande det är lite för privat♥
_____________________________________________________________
Dag 11:
 Jag kör med mp3 fortfarande haha :D men jaa.. vänta lite då....

1. Hey ya! - Outkast
2. Hey boy! - Teddybears Sthlm ft. Swingfly
3. Hearts in the air - Eric Saade
4. Give me everything tonight - Pitbull
5. Fuck You - Cee Lo Green
6. Eh, eh, eh, (nothing else i can say) - Lady Gaga
7. Where is the love? - Black eyed peas
8. F**kin' perfect - P!NK
9. When we were ten - Victorious
10. Everytime we touch - Cascada

oh BTW Tilda Äger!♥ Kolla in hennes blogg här! <---

Dag 12.

Idag:

Vaknade kl. halv 9 
gjorde mig i ordning till 10 i 9
åt till 9.15
stack till skolan, framme 9.30 (när vi börja)
hade engelska med tuss haha humor är vad vi har♥
sexualkunskap me gunnar x) haha sega gubbe...
idrott, gick promenad med ronja o spela angry birds!
slutade klockan 14.00
stack till tilda, men hade en spindel på cykeln så louise fick ta bort den hehe...
hemma hos tilda
ska på dans 17.30 - 18.20
äta
data
myskväll
gooodis
sova, ska kansk till sthlm imorn på hedvigs danstävling om inte elin g kunde va.

finfiin dag va?
syns snart babes! // lol♥

Kommentarer
Postat av: tette

det va jag som tog bort spindeln !!!

2011-10-14 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0