Dag 6 – Skriv 30 intressanta fakta om dej själv

Dag 6 – Skriv 30 intressanta fakta om dej själv

oj haha xD får väl börja såhär:



1. Jag har svårt att somna utan ögonbindel...

2. Jag har pyamas och ögonbindel på mig nu

3. jag är en the sims nörd

4. jag äääällssskaaar bebisar!

5. jag har inte fyllt 14 än x)

6. Jag fyller år på Haloween

7. jag älskar godis

8. jag dricker (alltså inte alkohol) väääällldigt mkt!

9. Jag blir lätt arg

10. Jag har gått på pardans hehe

11. jag kan se/känna av spöken

12. Jag ÄLLSKKKAAARRR NICKELODEON

13. Jag är skorpion

14. Jag älskar djur

15. Jag har gått på gymnastik

16. Jag älskade att sjunga i duschen när jag var liten

17. Fakta nr. 16 kan jag inte göra längre eftersom att vi har slagit ut duschen, så jag har ett badkar ist.

18. Jag är bäst!

19.Jag älskar även mandariner/satsumas

20. Jag älskade Barbados och Alcazar när jag var liten

21. Jag var hemskt knäpp vid åledrn 5 - 11/12

22. Jag är fortfarande lika knäpp

23.Jag vill skriva många fakta saker eftersom att jag ska in på sims nu!

24. Det här börjar bli dryyygt

25. Jag måste ner med mjölken i kylskåpet nu...

26. Jag har 4 mandarinskal framför mig.. ska äta 1 mandarin till nu.

27. Dator = mitt arbete

28. Jag är inte så bra på dans, men jag gör det för att det är skoj :)

29. Jag går på ridning

30. Mina favorit godisar: Fox, sura gula/röda döskallar, sura skumbläckfiskar och maoam!


Lägger på lite då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0