Dag 5 – En tid då du tänkte avsluta ditt liv

Dag 5 – En tid då du tänkte avsluta ditt liv:

Jag har nog aldrig velat avsluta mitt liv, visst har jag haft toppar o dalar i livet, men det har ju alla! Men om jag nån gång skulle vilja avsluta mitt liv, eller någon som läser det här som har funderat på att ta sitt liv, vill jag bara säga några tips:




* Lyssna på några låtar med bra text, t.ex:
 Smile - Avril Lavigne   |    Hearts in the air - Eric Saade (tänk då på texten "I´m the king of my own life")    |   F**kin' Perfect - P!NK, (för du är just det, fucking perfect ;))    

Tänk inte på att din tex. pappa, mamma eller kompisar inte skulle gråta eller må dåligt om du dör, för det skulle dom. Du är deras allt, även fast det inte verkar så.

* Fundera på allt du missar, som alltså är positivt, bilda familj, skaffa något husdjur, flytta till ett eget hus med den du verkligen älskar




Även fast det här inte alltid är det bästa så kan det hjälpa, men också stjälpa.... :/


Skriver mer imorn! bye babes♥ Lolie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0