Dag 4 – Din syn på religion.

Dag 4 – Din syn på religion.

det lät tråkigt :/



Min syn på religon, jaaa.... jag är inte troende, wish i would ;) nerå, men jag konfirmerar mig ändå, det är ju tradition i sverige.

Om man menar religonstimmar i skolan, usch har aldrig varit med om nå tråkigare, förutom matte ofc.

_____________________________________________________________________

Har kommit hem från dansen nu, streeten alltså. Med ronja o louise o lovisa!!!!!!!!!!!!!♥♥

måste träna mer på discon, vill bli bra! men jaadu, man får väl skylla på ehmm... mina platta skor och att det är på morgonen! haha, elr inte......




vi syns imorgon plöts!♥ Lolie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0