Dag 23 – Bilder på 5 killar som är kända och som du finner attraktiva.

Dag 23 – Bilder på 5 killar som är kända och som du finner attraktiva.

what? jadu, jag gillar typ inte kändiskillar, asså jo, vissa är väl snygga så, men jag har då ingen aning om vad dom heter oså :p

eeehmmm hhaahahaha asså nej, jag kollar på vanliga killar... sry!




Tyckte det var kul o jämföra sig själv igår, så jag tror jag gör det igen :) fast med 4 år den här gången... :D bara för skojjs skull! ;)

För 4 år sen var jag 10 år.



Syns bättre på 2-års grejjen att jag inte är lik mig, men bilden som är från 2010 är väääldigt dålig, men grejjjjjjen är att jag inte har så många bilder från de året, varför vetja inte men sånt e livet ;)

jaaani hoppas ni orkar läsa min blogg, (gör inte det själv...) ;)

ska käka lite nu! hejjjjjdååå puzzokram♥


Lolieeeeeeee♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0