Dag 21 – Ett av dina favoritprogram, Akuten, Discotävlingar o lite annat smått o gott :P

Dag 21 – Ett av dina favoritprogram

Jaaa, har många, men nyss såg jag på akward på mtv o de e skojj! :)



Imorn är det bara 1 vecka kvar till min födelsedag! hihi mkt tjat om det, men det blir ju kuuuul! :D

kollade på henkes ishockey idag, han står ju i målet. Men han gjorde illa sig, eller va man ska säga, det var så många på motståndarlaget som börja typ hoppa på pucken vid målet, så målet flög iväg, henkes hjälm flög iväg o sen flög han också iväg. så nu blir det akuten för mammas del då hans läpp sprack. Inte kul inte! Men han kämpade under hela matchen och dom vann med 5-3 mot ore. Det roliga var att det är en mördare i ores lag. eller det är nog inte så roligt men jaa.... han hade försökt döda sin pappa så han var "utvisad" från USA o Canada.......
nice

Snart är det discotävling också! den 5 november i hallstahammar, Lovisa o jag ska dansa pardisco, men vi är inte klara med dansen än så vi får se hur det går :s
och så ska jag dansa singel också.... haha, bloggar när jag kommer hem då på söndan, så får vi se hur det gick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0