Dag 19 – Respektlöshet mot dina föräldrar.

Dag 19 – Respektlöshet mot dina föräldrar.

HAHAHAHAHAHAH! what?! :P
jaa ofc jag är "respektlös" men asså, jaa, är inte alla det? iaf i denhär åldern...

• jag kan väl strunta i disken, fast dom säger till mig
• bäddar aldrig sängen
• tar aldrig upp kläder från golvet
• lämnar mandarinskal i hela huset
• går iväg o ringer mitt i natten
• sitter vid datorn på en fredagskväll när dom vi att jag ska komma ner..... hehe
• skaffar växthus på sommarn, men mamma får sköta blommorna
• klär mig helt totalt mot deras vilja, (ibland när jag inte orkar vara "fin")

osv. listan kan göras hemskt lång! men det är småsaker... tur nog!

//lolie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0