Dag 17 – Dina toppar och dalar det senaste året.

Dag 17 – Dina toppar och dalar det senaste året.
Dag 18 – Din tro.

dag 17

jaa, i januari, var det en dal, då hände nåt i mitt liv, man kanske inte tar upp offentligt :(

feburari, blev väl isånna fall topp, inget hemskt där heller ;)

mars...april...

Juni var en rejäääl topp asså :D men det vill jag inte heller lägga ut på bloggen... :(
 juli/aug blev det helt plötsligt sämre. tyvärr... september-oktober inget spec... annnars vet jag inte

Jag vill helst hålla mitt liv för mig själv, vill inte att nån jag inte känner eller känner för den delen ska veta vad som föregår i mitt liv... sry guys :(


dag 18

Jag tror definitivt inte på gud, man kan väll "be" nån gång när man verkligen önskar nåt, men så gör alla :P

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha jadu Lollo det borde vi ju göra om någon dag;-) synd bara att inte Anjiio va me:-P haha kondomer e ju jävligt bra vatten balonger,haha o min hem gjorda vatten balong va ju fan kung! Hehe fast inte den första allt vatten kom över min lilla plutt:-S hihi sry gummsan<3

2011-10-23 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0