Dag 13 och 14

Dag 13 – Någonstans du vill flytta eller besöka.
Dag 14 – Ditt tidigaste minne.

Dag 13 - Jag vill flytta ner till helsingborg, helt klart! nåt ställe jag vill besöka är kina haha :P nej, men det skulle vara kul!
 torget i helsingborg

 På beach walken i helsingborg!

 Kiiiiiinaa!


Dag 14
mitt tidigaste minne är nog när jag var liten o sa min första "riktiga" mening. rätt wierd att jag kom ihåg det, men jaa, jag gör de iaf. det var att jag stog i köket i våran gamla lägenhet, i ett hörn vid ett skåp och sa: "isa åka plyplan silen!" och mina två syskon och min pappa stog i en ring runt om mig o sa "säg det igen! säg det igen!" o jag ba "isa åka plyplan silen?!"

Isa = Lovisa
åka = åka
plyplan = flygplan
silen = Sicilien, en ö i Italien


 
Liten lovisa, på dagis! jag är D:et till höger haha :P


Annars, har jag om jag inte sagt det innan för nån vecka sedan köpt ett armband, (min arm började kännas tom när 2 av mina armband gick sönder...
en t-shirt bild kommer sen
en eyeliner
fortsätter sen hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0