Dag 1 – Din nuvarande relation. Om du är singel, berätta om singellivet.

(3/10 -11)  Dag 1 - Din nuvarande relation. Om du är singel, berätta om singellivet.

Min nuvarande relation??!! haha, det är väl inte så spännande, jag säger helt enkelt, jag är singel.
inget kul äre med "singellivet" heller...


eftersom att det gått mer än en dag sen jag la ut "30 dagars utmaningen" så kan jag ta en till:




(4/10 - 11) Dag 2 – Var du vill vara om 10 år.

Om 10 år är jag 23 ska fylla 24. antagligen, eller förhoppningsvis har jag flyttat hemifrån, till en annan stad, pluggar och har kille.... i helsingborg hoppas jag, men kanske inte har råd när jag är så ung ;)




(5/10 - 11) Dag 3 – Din syn på droger och alkohol

droger är absolut inge bra!! aldrig att jag skulle ens röra vid ngt sånt! alkohol däremot, går bra i lagoma mängder, men inte när du är för ung, typ i min ålder -.-'


mer imorgon då :P

då blir det från dag fyra!

annars har jag varit med ronja på stan idag. kulkul :D

Lolie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0