3 dar kvar till min födelsedag! imorn kommer svaaanssennn! :)

Hej :) sorry om jag inte skrivit, men har haft så mkt annat o tänka på :P

sitter här och funderar vad jag ska göra när svansen kommer imorn. Jag ska ha "kalas" för oss, men ingen aning om hur! jag brukar ha lite lekar, men det är svårt att hitta sånt för 14-åriga tjejer + John...

På måndag är det min riktiga födelsedag, Halloween :) då kan inte anna säga att jag är liten längre! haha, hon säger att hon är sååå stooor när hon fyller 1 månad innan mig. Varje år!




Dag 24 – Din favoritfilm och vad den handlar om.
Dag 25 – Någon som fascinerar dej och varför.
Dag 26 – Vilken typ av person attraherar dej.

Dag 24:

ehm... Paranormal Activity 1 & 2 :) skräckisar vettni!
Madagaskar är också en gammal favorit hahah :P♥
Upp helt klart
ni vet nog vad dom handlar om ;)


 dag 25:

jag tycker att Amanda wahlsten,(www.awahlsten.blogg.se), är stark som blivit mamma när hon gick i 9:an, hon fascinerar mig :)



dag 26:
hahahahahahhah! älskar sånna här frågor ;)
så här:

Kille
• blond/brunt hår
• blåa ögon
• snäll
•rejäääält snygg!
•rätt lång

typ så :P



Syns imorgon om det är någon i svansen som läser! :) men vi andra syns en annan dag! :D

Lolie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0