Mina kompisar!

OBS! INGEN RANGORDNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :OOO
och förresten, lite random old pics<3




Namn: Tilda
Smeknamn: Tikke, Tillan
Ålder: 14
intressen: Piano, foto, djur, fäktning, shoppa
Vi har kännt varann sedan: Vi båda gick i klass 4





Namn: Therese
Smeknamn: Tette
Ålder: 14
Intressen: Ridning, Killar
Vi har kännt varann sedan: efter jul 2010




Namn: Anna
Smeknamn: Anjio, Annizz
Ålder: 14
Intressen: Ridning, Djur, Killar
Vi har kännt varann sedan: när vi började förskolan! 2003!




Namn: Julia
Smeknamn: Julle
Ålder: 14
Intressen: Handboll, hundar, sport
Vi har kännt varann sedan: Vi började 7:an




Namn: Louise
Smeknamn: Lollo2 ^^
Intressen: Fotboll, Fäktning, lite allt möjligt
Vi har kännt varann sedan: Vi träffades första gången på min gård när vi var 2 år enligt min mamma, sen dagis när vi var 4.




Namn: Emilia
Smeknamn: Millan
Intressen: Handboll, sina kompisar!
Vi har kännt varann sedan: Vi var små... Min mamma har haft emilia på dagis, så jag har kännt henne rätt länge, sen började vi i samma klass i F-klass.


Jag vet mkt väl att jag "glömt" folk, men jag har ju inga bilder på er stackare!

Om ni VERKLIGEN vill va med, så kommentera så får jag väl ta från facebook :P


Kram plöts♥ Lollo♥



Kommentarer
Postat av: Tilda

hahaha omg!! shit första e skit gammal bild seriöst ;o hur fan fick du tag i den???♥

Älskar dej gmn!♥

2011-11-30 @ 21:50:41
URL: http://tildaelinakallberg.blogg.se/
Postat av: Millan

Haha OMG! Vilken gammal bild!:OOO typ i 5:an elr nått sånt! Eyy du glömmde en sak på intressen!: att haffa innebandy killar (95,94,93)! Och killar! O att glutta på dom! Puss älskar dej gmn! <33333

2011-12-01 @ 16:23:27
URL: http:// millansomgillar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0