Tyskland! :D vet inte var platsen heter, men det kommer nog fram sen :s

Heeej :D

Kulkul, sa finns det dator pa hotellet här! sa jag KANSKE kan blogga lliiiiite ;P tangentbordet ser sjukt ut, men jag kan inte lägga in bilder här, utan det blir när man kommer hem. Har appropa det, tagit lite bilder och sa.
Jag överlevde flygresan, tur för jag e flygrädd! satt o kramade bältet sa det blev aldelles böjt, assa tygdelen ;)

Sightseeing imorn, och inte VM, VM:et är pa lördag!

skööönt att fa blogga! oroade mig FAKTISKT för det även fast jag är dalig pa att blogga vardagligen...

älskar er pluttar♥ Kram lollo♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej,

du har tidigare vart med i designutlottning på min blogg,

och därför kontaktar jag dig nu för att jag har ytterligare en ute :)



http://mammajessica.webblogg.se/2011/november/designutlottning-8.html

2011-11-21 @ 09:41:25
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0