Today i don't feel doing anything :P //bruno marsssssssss

Ohheej :P

Jaa, första dagarna i skolan har väll varit som vanligt, tette o alex är fortfarande liiika galna ;D

Hade utveckligssamtal idag, gick väl lite bättre än väntat på MATTE, men jaa, han vill att jag skulle visa vad jag kan mer... eller nåt sånt...

jag har då inte mmkt att skriva nu, sånt tråkigt liv jag haft dom här två dagarna. eller? haha jodå, det har jag. Imorn ska jag va med tilda, vilket jag va idag också, men inte så länge, jag skulle ju på utvecklingssamtal... USCHHHH!

hejdåå♥ Loliee♥

Ny design är påväg! :D hoppas det blir glada läsare och en glad skrivare då :)

skrivare.....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0