Kom på mig nu!

OJOJOJ, alla mina "dag-grejor" har jag inte fixat på en vecka typ, så jag fixar klart dom nu!


Dag 27 – Ett problem som du har haft.
Dag 28 – Något som du saknar.
Dag 29 – Mål för de närmaste 30 dagarna.
Dag 30 – Dina toppar och dalar denna månad.

DAG 27:

Problem..... matte i skolan? haha kanske inte sånt problem... men jag har en "sjukdom", men det vill jag inte gå ut med här, men det är något jag föddes med iaf.

DAG 28:

Något jag saknar är min lilla hamster Lilly som visserligen dog för 3 år sen men gud vad hon var söt! hon satte djupa sår i hjärtat när hon dog! jag gick i fjärde klass då... någon gång i februari 2008. fick henne i tvåan alltså. Hon bet mig aldrg, slickades, somna i famnen, hade sitt lilla sätt att säga tack när hon fick godis och när man pussade henne fick man tillbaka en miniliten tass mot munnen. Hon var en sibirisk dvärghamster.

DAG 29:

Mål. att få bra betyg i matte o NO! usch! mina värsta ämnen, min mamma kommer bli sjukt besviken den dagen hon ser betygen!

DAG 30:

Då var det slut alltså.
Månaden (oktober) har varit helt okej! min födelsedag var awesome, (ofc), mitt liv har varit på topp, mkt dagboksskrivningar haha, rätt bra månad alltså!!

Men efter John spådde mig med tarotkort så vet jag att snart ska det händå något drastiskt i mitt liv. LÄSKIGT!

Kram lolie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0