Hejdå Falun!! :D

Hej folks! :)

Tyvärr har jag inte haft tid att skriva sedan i söndags. Men det kommer inga inlägg heller på 1 vecka framåt, för jag drar till Tyskland imorgon bitti!
Min syster ska tävla i VM i discoswing, (en slags pardans), som då är på fredagen. sen ska jag och min familj titta runt lite i tyskland medans vi ändå är där. Vi åker hem på måndagen, sen är jag hemma från skolan på tisdagen och jag hoppas jag kan blogga då! det kommer förhoppningsvis komma MASSVIS med bilder, ska ta med kameran, så får ni se lite ;)♥


Idag plattade Tette håret på lunchrasten. Och eftersom att Emilia har så himla coolt hår, så gjorde hon också det.

någon dag efter jag kommit hem från tyskland ska jag berätta lite om mina kompisar, om jag får för dom ofc ;)



 P.S vrid på huvena, min dator vill inte vrida på bilden åt er.....
 Therese♥

 Emilia♥


Kram♥ Lollo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0