Farsdag! ♥

Hej guys!

sitter och dricker honungste för att jag håller på att bli förkyld. annars är det asäckligt! och äter en mandarin vilket jag äter typ 50 om dan....

På torsdag fram tills måndag/tisdag blir det ingen bloggning, för jag ska till Tyskland och titta på min syrra som ska på VM i pardans. Inte så kul för mig då, som hatar att flyga....

Idag var jag uppe på Lugnet och tittade på min brorsas hockey, (han är målis i A-laget), dom vann mot Söderhamn/Ljusne med 11-2 ツ

Farsdag Idag också! Jag grattade min pappa med ett Dove-kit. Sen drog vi till mormor och morfar och åt tårta :D sen hockeyn också :P

Kram♥ Lolie♥

P.S officiellt namn till min nya mobil är Pricken. För att jag höll den över huvudet som "pricken-över-i" och så frågade Louise om mobilen var Pricken, så då heter han just det, Pricken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0