äntligen hemma i faaaluuun! :D

Tjaaaalooo :) haha va fult... jo men hej iaf.

Igår kväll kom vi hem från Tyskland, närmare bestämt, Wuppertal/Solingen/Oberhausen/Düsseldorf.


Torsdag/Fredag, Wuppertal!

Vi bodde i Wuppertal på ett hotell nära tågstationen. inte så speciellt nice hotell då jag märkte att de fanns asmycket silverfiskar i badrummet. URK!

Det fanns en galleria precis utanför hotellet också, som hette City Arcaden. Det var julpyntat till tusen där! något roligt var att det fanns H&M, intersport, Bauhaus, LIDL  o andra affärer i tyskland överhuvudtaget.

Lördag, VM Solingen!

Söndag, Sealife i Oberhausen!

vrid gärna på dom små huvena då min dator vägrar vända på bilderna jag tar med mobilen :s





Och så var det ju de, dom hade nog det bästa namnet på deras restauranger....





conFISerie... nån som vill ha choklad? jo titta vad dom hade där inne:




asså, säger bara en sak: MUMS!<3




Vi åkte en slags linbana, eller något... en blandning mellan linbana och tåg helt enkelt, hemskt läskigt! såhär såg det ut:

LÄSKIGT :O


Sen var det då VM i Solingen. Min syster kom på 16 plats av 40, så hon är alltså rankad som 16 i världen... wow, har en syrra som är 1:a i sverige och 16 i världen, en brorsa som är i A-laget i hockey, som det går otroligt bra för just nu och vad hände med mig? :O








Sen var vi på sealife i oberhausen!







det var nog något av det coolaste man sett asså :P




en till film skulle komma upp, men jag fixar det inte :s kram kjolie ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0