MTV-pogram :P

hej hej i stugan :) jag har sett lite sånna hära pogram... vad hetere.... joooh! 16 and pregnant o teen mom på mtv i typ december och ni måste hålla med om att lilla Bentley (stavning?) macis son är otroligt söööt ♥ hehe :) men det var på teen mom season 1☻

 sööt va? :)♥
 hihi, fett kul pogram!
och den såklart! :) xD

REKOMENDERAS! P.S det är på MTV för er som inte fatta de :o ;P

på måndag ska man på läger då :) första gången för ILCO ska se hur det är :) förra året var det Min Stora Dag som fixa lägret och det ägde så får hoppas det samma med detta :P hihi

syns♥kram♥lolie som e rolig :)

Kommentarer
Postat av: Amanda, 16år och mamma till Lilly-Lee!

Jag kommer vänta med skolan :) Vet dock inte när jag ska börja ännu men till sommaren eller efter jul. Jag tar det som det kommer!kram

2011-07-02 @ 11:41:30
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0