NYA Converse <3<3<3<3

Hej! I fredags var jag i sthlm och köpte mig ett par nya converse eftersom att dom gamla var trasiga. så jag ska visa bilder på dom gamla och dom nya. synd nog kunde jag inte visa mina llra första, (ett par rosa :P) eller mina Lelli Kelly skor för min mamma har tydligen slängt dom även fast jag sa att hon absolut INTE  fick gö de.

Först kommer det såklart "före och efter" bilder på mina turkosa converse:



OCH NU: MINA NYAAA!!!!!
 Man kan vika ner det vita och det blir gult :D
 VITA igen ;)
 Gult converse märke :D


Det var allt för mig idag syns senare :) •lovisa•

Kommentarer
Postat av: Anna Höglund

Äntligen nya!? ;)

2011-08-02 @ 21:51:58
Postat av: lollo

JAAA

2011-08-08 @ 20:02:17
URL: http://loliesomerolig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0