vill nån ha en lite halvdassig...

vill nån ha en lite halvdassig bloggdesign? haha, nää men en som jag gjort, som alltså kan se lite halvrisig ut, men när jag är klar länkar jag till den, så ni får se hur den ser ut. Lämna en kommentar om ni vill ha den sen!

KOMMER EN TILL! NUMMER TVÅ LÄGGS LITE MER TID PÅ!

färger osv kan vi snacka om privat! men det här är bara en test, vilket blir som den blir!




LÄNKEN HAR KOMMIT!
http://loliesomerolig.blogg.se/ladyrosette/?tmp=05204752



Eller den här:_  __(länk kommer)             



kram♥

SOM SAGT! FÄRGER, BILDER, BAKGRUND OCH SÅDANT FIXAR VI PRIVAT!

KOMMENTERA OM DU VILL HA DEN, ELLER EN LIKNANDE DESIGN!

Kommentarer
Postat av: Tette

Jag vill ha <3

2011-12-05 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0