sååhär ska jag klippa mig osv :)

Hej mina små läsare :)

Efter jullovet någon gång ska jag klippa mig, eller jaa, typ januari?? det är ju efter jullovet =o
jo men iaf så kan jag säga att jag ska fixa min lugg lite snyggare (enligt mig) och det är typ såhär:



Lite dålig bild, men luggen ska va sådär iaf :)

ni vet ju hur min lugg ser ut, tror jag? jag har den oftast uppsatt med hårnålar för den är lite längre än vad den ska va... men...

såhär ska den annrs se ut:


Joodu, skillnad? ;o har iaf haft samma frisyr i 7 år, halva mitt liv, resten var jag ju knappt medventande :P

sen utan att mommy vet om det ska jag färga håret och ta ett till hål i örat... bad girl i know men seriöst, det är saker hon inte kan hindra mig o gö? hon har själv tre hål i ett öra och ett hål i andra såååå hon fattar, hon tog liksom sina själv utan hennes mammas åsikt elr vad man ska säga..



sen får hedda slinga håret hur mkt hon vill, jag har gjort det EN gång, blondt också, vilket ger mig den där perfekta utväxten :o





så typ nummer 874 eller 880, 874 är typ min naturliga :)



hålet i örat blir breve de andra :)
och det LOVAR jag att göra, men hårfärgen kan jag inte lova ngt på...

Kram♥ Lovisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0