snyggast mobil i stan juhh :)

Snacka om snyggaste mobilen i stan! en gammal nokia som e svartvit :)
fett fin juh ;)



Blir väl att spela snake 2 (när ja va liten tyckte jag att den där mobilen var sååå ny för den hade snake 2 och inte snake 1!! xD)


Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

dom sista!

nyaste bilderna har jag nyss lagt ut, annars från julafton :)



gammal kamera vet, men den duger än så länge, men kanske jag ska spara till en system?? hihi drömmar :*


fast det kommer juh ta år!!!!! där sprack dom drömmarna... :'(




Valfri bild:


hahahahha hemma hos anna typ 09, vi hade sån humor att vi typ gjorde "voltige" *stavning* på en liten stackars gunghäst vid namn fatima. KUL LIV! :D
kram♥ Lovisa♥

Kommentarer
Postat av: Anna

hahhaha det minns jag!! hahhahha nice life you know!<33

2011-12-29 @ 20:01:20
URL: http://anjiovarjedag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0