ost

heeej :)

idag har det vart "kalas" för min mormor som fyllde 70 år den 4 december. Hon har vart i wien så vi fick fira henne idag istället.
Använde min nya klänning som jag borde haft på julafton, men jag kunde inte låta bli o ha den nu xP

Man känner sig som Thomas Di Leva i den för ärmarna är utvigdade elr vad man ska säga :)





nicenice :)♥

annars då? jo sista, och den här lovar jag är absolut sista inlämmningen inför betygen, för jo jag har gjort min engelska

wow jag har blivit en liten plugghäst nu på sistonde! :)
haha fast det är ju bra ju x)

I mitt skolliv har jag bara gjort ca 1 läxa per årskurs/termin.... och nu bra rasar det in läxor här hemma... vad hände? :o




kram pluttar♥

Lovisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0