Offentliga grejjor!

okejj, om ni undrar så är det här en lista på saker som ni ska få veta nu:


1. Jag ska sluta på ridningen, tror jag redan slutat?

2. Jag har fått kusinbarn<3  (nummer 4)

3. Jag kan inte köpa julklappar som kostar över 25 kronor... med tanke på er som läser detta som jag ska köpa till... hehe

4. Jag lovar att vara mer aktiv på bloggsaken

5. Jag är på B (alltås inte G... -.-')

6. Precis fått reda på att när man har högt blodtryck (som jag har) och glömmer ta sin medicin (som jag också gör) kan leda till hjärnblödning

7. Min hjärna tror att jag är tolv.... haha.. ne men seriöst...

det var ngt mer men kan inte komma på det, för det var 3 grejer från början men saken var att jag kom bara på 2 av dom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0