liiite länge sedan kanske? ;)

10 min senare kommer man på bild saken! hm.. har inte gjort den sedan 11 dec... nu äre 17:de :P


Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema "olika"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad (favorit i repris)
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild


Här bor jag:

vil inte lägga ut bild på mitt hus, men jaa, i hus iaf ;)


Olika:


Ni tre är så olika ni kan bli♥



När jag var liten:



Kanske 2 år :)


Mitt beroende:




Om ni inte ser det, Mina arband♥ Har haft på mig minst 5 armband dygnet runt sedan jag gick i 5:an :)


En sommarbild:



när står de att den e tagen? typ 08/09??


Detta gör mig glad:



Min söööta hund♥

Ofelia♥Lovisa = forever and ever♥


KRAAAM♥
Lovisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0