gamla låtar som faktiskt fortfarande är bra (y)

Jo men hallå :)

sitter man här och lyssnar på just the way you are med bruno mars, vad länge sedan sist haha :P

Gamla låtar är alltid bäst tkr jag iaf. typ som dom här:


Waka Waka - shakira

Whataya wan't from me - adam lambert

In my head - jason derulo

Right round - Flo rida

Gubben i lådan - daniel adams-ray

fast typ dom där är väl från när man gick i sjuan o nördade låtarna, okej inte right round o jason derulo då men annars.
härlig tid där i början av sjuan ;) härligt fram tills man började i 7b (8b nurå). NÄÄRÅ jag gillar min nya klass, men i D kunde man iaf slappna av o ändå ses som en pluggis av både lärare o elever, nu ses man som en slashas bara för att alla i b är pluggisar ;) MEN TA INTE ILLA UPP, DET ÄR BRA (y)


haha :) älskar er ändå pluttisar och ni i d älskar jag också♥


Kram♥Lovisa♥


Kommentarer
Postat av: Amanda 17år & mamma!

SV: Tack snälla, hoppas även du hade en bra jul!



ETT GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG & LILLY-LEE DIG, kramar:)

2011-12-31 @ 08:00:21
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0