Frågan, mina armband...

Bilden på min julgran kommer antagligen ikväll, då det är finare i mörkret :)

Annars så var det en fråga jag fått face to face visserligen men jag vill ta upp här ändå, Jo mina armband....

Mina arband har ju sin lilla historia, men den tänker jag inte skriva utan säger såhär istället: Jag gjorde ett lovande (heter det så?) i femman om att jag kommer ha minst fem armband på mig hela tiden, och det gick lite överstyr, för det var meningen med flätade tygarmband men dom gick sönder hela tilden så jag fick ta vanliga.

På julen och födelsedagar är det lite mer också hehe...


sen kommer den vanliga frågan, tycker jag det är snyggt? NEJ!

men det har blivit ett beroende, typ som knark... knarkare tycker nog innerst inne att det inte är kul att leva ett liv som knarkare, men dom gör det ändå, samma sak med mig, jag tycker inte det är snyggt men jag gör det ändå ^^

jaaaja,
God Jul på er vi syns när jag tagit en bild på granen!♥

♥kram♥Lovisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0