Året var 2011 ;)

vad hände nudå, under 2011?

Jo börjar väl i Januari ;)

Januari:

Skrev tyvärr inte mkt på bloggen då, (varför?) Svårt o minnas om man inte vet! men något jag vet iaf är att på dom 3(?) månaderna jag inte skrev ngt förlorade jag alla söta små läsare, vilket jag tror jag fått tillbaka nu. Tack! :)

 årets sista dag 2010!


Februari:

Inte mkt som man kommer ihåg, allt då handlade väl om mitt klassbyte, tror jag bytte i april? iaf höll vi på ett bra tag innan det gick igenom.



Mars:

Börjar skriva på bloggen igen, och har gjort det sen dess, bra va? (y)

Nu ser jag varför jag inte skrev något, Datan funkade inte! haha, jo men då förstår man!

Hittade även en nyckelpiga, som levde i MARS MÅNAD! :o Beril hette han, levde i 3 dar!

R.I.P BERTIL, WE MISS YOU♥



April:

-----


Maj:

jo, Min lilla vovve Ofelia fyllde 4år på norges nationaldag! Tiden går ju faktiskt fort!


Juni:

Slutar 7:an, äntligen haha, sommarlov, och allt som hör till, tex ILCO-lägret! kram på er plöttar hoppas vi syns nästa år (vilket är om typ 4 timmar :S) igen! :)


Juli:

drar till skåne som vanligt, skaffar mina converse♥


Augusti:

Första videobloggningen! tror jag? haha
första gången jag var på liseberg också, med ILCO-gänget :)


September:

Jo, septeber vare nu, fotografering kom fram :) haha, tagit lite fler bilder, och redigerat och stått i sen dess. Kul att man hittar nåt å gö iaf :)





Oktober:

Fyllde 14 efter ett bra tag som 13-åring. Tack gode gud!

fick min xperia ray då också♥
som tyvärr hamna in på lagning för några dar sedan :(


November:

Börjar komma till årets slut. något spec vet ja inte, men mm...


december:

Nu kom jag på, i december månad (som det är i 4 timmar till) att året 2011 har varit ett trök år. vad har hänt egentligen? Kolla uppåt! typ nada. 2010 var ett toppenår, eftersom att 2009 var ett bottenår.


finns väl bara en sak o säga:

God jul och gott nytt år, så får vi hoppas att något kul händer 2012!
 

Kram♥Lovisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0