3 dagar och 20 timmar sedan!

Ja, precis som rubriken lyder, så är det 3 dagar och 20 timmar sedan jag skrev sist. FÖRLÅT! <3

Nu är det såhär att jag gör läxa, men man har ju sina pauser! börjar få ont i huvudet. Dags att äta kanske, har bara ätit ett hårt bröd och en liten mosad potatisbulle idag.. sooo ;)

pluttar nu e det dags för dagsgrejorna, det blir 4 stycken då :P

Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema "ljus"
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema "olika"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad (favorit i repris)
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild


Vad gör mig glad? inte läxor iaf...
mina undebara kompisar ofc! :D

tokigt...
syns inte härå men hon sitter iaf på ehmm.. Köksön? diskbänken? ett sånt "bord"/"bänk" man har brevid spisen iaf. Bra sverige seriöst
 -.-'



min vardag:

skolan.... :(

syns när min läxa är fixad o jag har käkat lite.

PUSSPUSS! :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0