street dance med världens bästaste! :D

hej på er! :) det var ett tag sen kanske? eller vad vet jag ;)
mm jag har varit på första dansträningen för terminen... jobbade ashårt asso :P undra hur många kilo som försvann :O haha hoppas det var 1 iaf! jaja nog snackat om min vikt haha :P
kanske någon vill veta vad jag ska göra imorgon?? jag ska DANSA (vad trodde ni..?)men inte med vem/vilka som helst, utan världens bästa kompisar :D
 Tilda
Louise
 John
 Ronja
OCH
 Lovisa J!

det blir såklart STREET :D

Kram kram plöttar! ska väl ha lite bilder nån gång från dagen som varit, men det får vi se näre kommer!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack :)

Jo jag brukar lägga upp bilder på henne ibland.. :) Och dom som finns är inte nå gamla :P

2011-09-01 @ 07:33:30
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Anizzz

Ha såååå kul när ni dansar!!:)

2011-09-02 @ 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0