mitt lilla LIV :o

ngt kul att veta för er som inte känner mig ordentligt, Här är mitt lilla liv:



Jag föddes, halloween -97

 här är jag 2 år och vi är på disneyland i paris. 


blir lite äldre och börjar skolan när jag är 5½.


♥7år: Vi skaffade vårat första husdjur, hamstern SIGGE.


♥ 8 år: Sigge dog :'(
men vi skaffade 2 nya hamstrar, NELLIE och LILLY<-----LILLY
 åkte till frankrike--->  

Började dansa när jag var 9år vilket jag har hållt på med sedan dess. (disco) 


När jag var 10 började jag på pardans, men slutade igen när jag var 11.

♥ 11 år: Vi skaffade HUND :D<--- det är lilla OFELIA som valp!♥ love u babe♥

började rida IGEN vilket jag glömde skriva innan, (jag började när jag var 7 slutade när jag var 9 igen)


sedan fick jag min waveboard då också i 11 års present. den har varit en stor del av mitt liv faktiskt :)


LILLY dog av tumör på magen sin. strax därpå dog även NELLIE.



♥12 år: Lever livet, eftersom att det ÄNTLIGEN var sista året på Östra skolan!

♥ 12½: Börjar Högstadiet på britsarvsskolan. <----7:an

♥13 år: Börjar åttan såklart :) men skolfotot har inte kommit än haha :P får bjuda på en bild på vännerna och mig från skolfotot istället :D

DET VAR MITT LILLA LIV!*


*mkt har inte skrivits ut pga VÄLDIGT bra skäl! ;) nej men seriöst haha :P
Kopiering av bilder är förbjuden.
Bilderna är tagna av mig om inget annat anges.


Kommentarer
Postat av: Amanda, 17år och mamma till Lilly-Lee!

Kul att du skriver lite om dig själv.

Ett tips som gör det lättare/roligare att läsa är om bilderna inte hamnar mitt emellan texten & kanske om du gör bilderna en aning större! : )

Kram

2011-08-30 @ 09:33:07
URL: http://awahlsten.blogg.se/
Postat av: lollo

tack tack :)

2011-08-31 @ 20:58:24
URL: http://loliesomerolig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0