Min lilla fiende GURKAN♥

skulle ha varit en videobloggning här o nu, men min mobil är fett dryg så jag kan typ inte fixa videobloggning/bilder eller ladda den ALLS just nu... kanske dags för en ny??

asso jag vill skriva sååå himla mkt känner jag, men haha kan inte för att min syrra kan typ min blogg adress... det var inte meningen att hon skulle veta men tjaa, det blev som det blev... FÖRHOPPNINGSVIS går hon inte in o kikar :/


tänkte precis lägga in en fin liten bild på gurkan*, men smartass som man är så har jag glömt att stänga av min kamera innan idag och det är nå fel på den så även fast man har nya batterier säger den att batteriet är slut...

*Gurkan = namnet på min mobil. (han ÄR döpt...) Här är Gurkan! men det var när han var stylad men nu är alla dom dära pärlorna borta x)
Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0