lite infooo :P

hejj allihopa, undrar just nu, om typsnittet är som det ska?? jag ska visa hur min blogg ska se ut: KLICKA FÖR STÖRRE BILD!

sen har vi annas blogg, som verkar ha samma problem :(
 KLICKA FÖR STÖRRE BILD!



Annars så har jag och anna varit idag :) och fixat typsnittet på bloggen som vi nu märkte inte funkade.  spelat badminton med 2 och då menar jag TVÅ hundar. alltså SPIKE och min lilla pluttt OFELIA :) båda jagade såklart badmintonbollarna som tjaaa... ni fattar om ni har småhundar (kanske stora också?)  Spike är iaf en papillion och han är en av Ofelias bästaste kompisar :)

ÖVRIGA THINGS: hittade sladden till min gamla mp3 haha :p så nu slipper jag blåhålla i mobilsladden varje gång jag ska lyssna på musik och ändå inte få något ljud i lurarna....
  KLICKA FÖR STÖRRE BILD!KLICKA FÖR STÖRRE BILD! MIN BEBIS tog bollen, så jag passa på med kameran hihi♥♥ PUSS OFELIA♥♥♥


hejdå pluttar :) syns senare •lovisa•

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha rolig dag var e! :)

2011-08-08 @ 20:46:23
Postat av: lollo

yess :DD

2011-08-09 @ 21:30:46
URL: http://loliesomerolig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0